02.09.2024
https://life.pravda.com.ua/society/chi-gotovi-vi-do-shkoli-test-dlya-batkiv-za-shkilnoyu-programoyu-pochatkovih-klasiv-303443/12.10.2022
05.10.2022
Відкрити конспект
28.09.2022
Відкрити конспект
https://drive.google.com/file/d/1rav4kc7CtInJbsdVGOQTCoM9-pfk4Nsm/view?usp=sharing
21.09.2022
Створення кнопок та налаштування їх властивостей
Якщо потрібно зчитати дві змінні, що записані у різних рядках, то два рази записуємо таку комбіновану функцію, але для двох різних змінних:
a=int(input())
b=int(input())
Якщо ж дві змінні записані у одному рядку через пробіл, то процес зчитування складніший. Приведемо приклад:
a, b = map(int, input().split())
a=int(input())
b=int(input())
Якщо ж дві змінні записані у одному рядку через пробіл, то процес зчитування складніший. Приведемо приклад:
a, b = map(int, input().split())
Контрольний
приклад
x = 10, y= 4 → Вивід результату 5
ДЗ Повторити про IF for While
====================================
27.05.2021
13.05.2021
Практична робота (здати в GC 1 2 3 )
1) Розв’язування задач на визначення довжини двійкового коду 2) Вправа 2. Тексти в різних системах кодування | 8 клас | Морзе
Тема урокуКодування даних Двійкове кодування Одиниці виміру інформації
1) Опрацювати презентації (В кого нема навушників)Кодування даних з 6 слайдуДвійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового кодуОпрацювати відеоуроки (В кого є навушники)
1) Опрацювати презентації (В кого нема навушників)
11.02.2021
Теоретичний+тестовий матеріал
a=int(input("Введіть значення сторони квадрата"))
Якщо потрібно зчитати дві змінні, що записані у різних рядках, то два рази записуємо таку комбіновану функцію, але для двох різних змінних:
12.11.2020
Вхід – облікові записи Google
Вхід в Hangouts
Зайти за посиланням
https://hangouts.google.com/call/PHfuAOWYkqnu1zv3ofYzAEEI
10 березня
https://learningapps.org/view8566863
https://learningapps.org/view6766874
https://learningapps.org/view6849977
https://learningapps.org/view7482781
https://learningapps.org/view7305028
- Напишіть програму для створення таблиці множення (від
1
до10
) для введеного цілого числаn
.
3
3 x 1 = 3 3 x 2 = 6 3 x 3 = 9 3 x 4 = 12 3 x 5 = 15 3 x 6 = 18 3 x 7 = 21 3 x 8 = 24 3 x 9 = 27 3 x 10 = 30
- Система відслідковування помилок в комп’ютерній програмі збирає помилки щодня протягом
n
днів. Напишіть програму, яка знаходить загальну кількість помилок, зібраних протягомn
днів. Користувач вводить кількість днів роботи системи відслідковування помилокn
і вводить кількість помилокm
щодня (n
іm
- цілі числа).
6 45 101 67 43 21 0
277
Сумування кількості невгаданих чисел
Тренажер таблиці множення
https://www.olimpis.com.ua/ua/konkurs-z-informatiki/novini-konkursu
Задача Марічка і печиво
ДЗ
Опрацювати теорію за посиланням
https://sites.google.com/site/pythonukr/urok-9-radki-ak-poslidovnosti-simvoliv
02,03 березня
Конспекти уроків
https://drive.google.com/file/d/10MnkV8QEGXOTgjQhGI8X_tUypzZEiGXi/view
https://drive.google.com/file/d/1d-Z421E_h4CN_1E4lvFgq6thupKGq3-p/view
Вправа 1
for k in range (6):
print("s")
print ("m")
print(5)
===================
Вправа 2
for y in range (1,6):
print("s")
print ("m")
print(5)
print("!")
===================
Вправа 3
for y in range (1,6,3):
print("s")
print ("m")
print(5)
print("!")
===================
Вправа 4
for y in range (6,1,3):
print(y)
print(12)
Домашнє завдання
Закінчити задачі, хто не встиг по уроку 4
Тема уроку
Об'єкти Bool та логічні оператори
Логічні (Булеві) змінніЛогічні (Булеві) змінні приймають значеня True або False
Функція перетворення даних на булевий тип bool()
0 false
1 true
https://snakify.org/en/lessons/if_then_else_conditions/
Домашнє завдання
Закінчити задачі, хто не встиг по уроку 3
17 лютого
1) Введення та виведення даних в Python в одному рядку
2) Урок 2 цілі та дробові типи даних та операцї над ними
https://snakify.org/en/lessons/integer_float_numbers/
Закінчити задачі, хто не встиг по уроку 2
03 лютого
Урок 20. Тематична робота №4
Пройти урок на повторення по Пайтону
http://python.itknyga1.co.ua/16/
Зареєструватися за посиланням
https://snakify.org/join_class/szrszr74/gmail.com/
Інструкція
Опрацювати в Уроці 1 та 2 всі кроки та всі задачі в цьому середовищі.
Домашнє завдання
Закінчити вправи, хто не встиг
27 січня
Всі 11 вправ мають бути виконані в окремих вкладках
https://learningapps.org/2868559
https://learningapps.org/view8338924
https://learningapps.org/view8488740
https://learningapps.org/view8245614
Урок 19. Публікація відео в Інтернеті
Вправи з уроку показати вчителю і надіслати посилання на відео з Вашого каналу
Урок 20. Тематична робота №4
SCORM пакет
20 січня
Відкрити
Урок 18 - конспект для учнів
Створити на диску D в папці ЛАГ свою папку
Завантажити та розархівувати туди програму (анг.інтерфейс)
https://drive.google.com/open?id=1n_0HJcSIDYVLZrF6NMl1HIoC2qkrl6LC
Файл
Версія програми згідно конспекту уроку тут (рос.інтерфейс)
https://drive.google.com/open?id=1a3_ciw1kFC54VDheaFfe5ztiUL8bhk_P
Взірець виконання першої вправи
Виконати вправи з конспекту уроку 18 та показати вчителю
Відкрити конспект 19 уроку
Опрацювати урок, з виконанням вправ
Урок 19. Публікація відео в Інтернеті
Урок 18. Захоплення відео. Створення відеофрагментів
ФайлMPlayer Classic - програвачФайл
Що робити, якщо пробний період програми FastStone завершився?
Потрібно натиснути кнопку Enter Registration Code і ввести такі дані:
Used Name: adilosa
Registration Code: ZXFQB-RJMRL-HQQPA-HMIFO
16, 17 грудня
Підготуватися до контрольної роботи по HTML CSS.
09, 10 грудня
1) Повторення
2) Використовуючи конспект виконати практичну роботу
Взірець виконання гімназиста 4А Гаравецького Юрія
Як додати музичне оформлення є у наступному конспекті вікіпідручника
index.html - заготовка до уроку 13Файл
Домашнє завдання
https://www.youtube.com/watch?v=G9EirAlQsTA&list=PL_zDp5rG6Hqtq3uYER1oV23Zdjs0xOP8-&index=2
Відкрити конспекти 12 уроку в ІТ книзі та згорнути
- Урок 12. Поняття про мову розмітки гіпертекстового документа
веб-сторінка.txt - заготовка до уроку 12Файл
Відеоурок Створення текстового документу
Виконані вправи показати вчителю.
Виконані вправи показати вчителю.
12,18 листопада
Відкрити заготовку інформація.txt - заготовка до уроку 10ФайлВідкрити конспект уроку з 2 вправами Виконані вправи показати вчителю
5,11 листопада
1))) Відкрити Конспект уроку 8 для учнів
Опрацювати Урок 8. Багатосторінкові документи
Відкрити заготовки до уроку 8 Файл
15,21 жовтня
Урок 7. Робота зі списками
Конспект уроку 7 для учнів

Закінчити урок 7. Виконані вправи, задані на уроці, надіслати вчителю
08, 14 жовтня
Опрацювати
Урок 6. Тематична робота №1
Результат Тестів за наступним посиланням показати вчителю Відкрити тести
Файл
01, 07 жовтня
Уроки 4 та 5. Апаратне забезпечення інформаційної системи
Для тих, кому подобається програмування та хто вивчав Пайтон у 7 класі -
Зареєструватися на сайті https://www.e-olymp.com/uk/ та надіслати вчителю своє ім’я користувача
Для тих, кому подобається дізнаватися про новітні ІТ-технології і для ВСІХ дівчат
Участь у веб квесті
3)) Виконати вправи та показати їх вчителю
Підключення пристроїв до системного блоку
https://learningapps.org/view6519239
https://learningapps.org/view5440342
https://learningapps.org/view6698563
https://learningapps.org/view1937729
https://learningapps.org/view5583505
https://learningapps.org/view6658473
https://learningapps.org/view7039441 гра
Тести
1))) https://testinform.in.ua/test-2-8-klas-aparatne-zabezpechennya-kompyutera/
Підготуватися до тематичної роботи Онлайн тестування по вивчених темах
2))) Апаратне забезпечення ПК
3))) https://onlinetestpad.com/ua/testview/74434-8_2_1-arkh%D1%96tektura-kompyutera-pristroi-vvedennya-ta-vivedennya-danikh
4))) https://onlinetestpad.com/ua/testview/46045-arkh%D1%96tektura-komp%E2%80%99yutera-procesor-pamyat-%D1%96nformatika-8-klas
5))) https://onlinetestpad.com/ua/testview/75226-uzagalnyuyuchij-test-z-tem%C2%A0koduvannya-danikh-aparatno-programne-zabezpechen,
Історія розвитку та різновиди комп'ютерів
а) Історія розвитку та різновиди комп'ютерів
Розказати свою думку вчителю про відеоуроки, плюси та мінуси.
2))) Опрацювати урок, перевірити оцінку у СВОЄМУ журналі оцінок
SCORM пакет3))) Всього 5 вправВиконати 2 вправи скріншоти виконаних 2 вправ і наступних трьох вставити у тіло листа вчителю
https://learningapps.org/view1725723
https://learningapps.org/view6348199
https://learningapps.org/view2103677
4))) Онлайн тестування Скріншот оцінки вставити у тіло листа і надіслати лист вчителю.
Гамеляк, Вітковська, Гаравецький - розповідь про історію розвитку ЕОМ
Дзьобан - відео в інтернеті про історію розвитку Еом
Для 4Б, 4В Навушники та проаналізувати самостійні роботи, які можуть бути частиною контрольної тематичної роботи після наступного уроку у вигляді тестової перевірки.
Перевірка ДЗ
(Програма для перевірки у кого немає в ПК)
Розв’язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних
Практична робота (в 2 пункті відкрити програму Блокнот) (Урок 3)
Замість паперового Зошита - Ексель
НАВУШНИКИ, онлайн тести, що є в класній роботі під пунктом 2))) , логін і пароль до книжки та до своєї пошти,
https://learningapps.org/3792191
https://learningapps.org/4907383
https://learningapps.org/2653004
https://learningapps.org/5097266
https://learningapps.org/2517302
https://learningapps.org/2664503
https://learningapps.org/4340557
https://learningapps.org/2517316
3))) Відкрити та Опрацювати Практичне завдання і виконати вправу 2
У вправі 3 знайти помилку
4)))Пройти навчальний тест 1 Двійкове Кодування даних Результат показати вчителю
Виконати вправи 1-6 на ДРУКОВАНІЙ ст.13 Підручника "Інформатика 8 клас" Н.В. Морзе та ін. в зошиті або надіслати поштою на szrszr74@gmail.com, використовуючи в роботі пункти "Діємо на ст. 9-11. з підручника
Опрацювати презентації (В кого нема навушників)
https://drive.google.com/open?id=1HwemLFA7d5mQGCGSvKfAOcCfnjVoKYR7
19 листопада
Урок 11. Тематична робота №2SCORM пакет
Створення формули
Контрольна практична робота по варіантах з теми «Текстовий процесор»Практичну роботу надіслати вчителю, в темі вказати прізвище.
Практична робота 2 Пошук та заміна тексту
Створення таблиці
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/12181
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/11551
Стиль
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/11604
Зміст
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/11605
Html
http://htm-lessons.blogspot.com/p/base-html.html
https://en.ppt-online.org/88694
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/11690 8 rkfc
http://www.myshared.ru/slide/1376748/
Завдання Ворд
Мульти медіа
Тести онлайн
http://rozh2sch.org.ua/informatics6/lessons/3/3.1/html5.html
https://testinform.in.ua/ponyattya-pro-multimedia-obyekti-multimedia-test-35-arxiv-testiv/
https://testinform.in.ua/texnologi%d1%97-opracyuvannya-multimedijnix-danix-test-20-10-11-klas-bazovij-modul/
Підручник "Інформатика 8 клас" Н.В. Морзе та ін.
Посилання на онлайн зустріч з ментором
https://us04web.zoom.us/j/79981368381?pwd=V0xIcmorazh2b3pGTWt3ejlXeC9rZz09
Ідентифікатор конференції: 799 8136 8381
Код доступу: DYsTU5
Вырш
Практична робота HTML CSS Блог
https://youtu.be/l5LmRHXlM5k
https://www.youtube.com/watch?v=q7bptVUj99c&list=PLWuPdIzAqBUgeKncwZErpJ4WMJ18iufsA&index=5
пІДРУЧНИК html
http://cpto.dp.ua/public_html/posibnyky/basic_html/urok1.html
тЕСТИ
https://informatik.pp.ua/tests/veb-dyzain
Підручник про CSS
http://weblib.com.ua/blog/znayomstvo-z-css
https://sebweo.com/category/uroki-programuvannya/css-ua/
Практична робота
https://webdesign.tutsplus.com/tutorials/web-design-for-kids-html-structure--cms-23763
https://en.ppt-online.org/266112
https://ppt-online.org/292170
ІТ книга Поняття про CSS (14ур)
https://www.101computing.net/algorithm-terminology-quiz/