Електронна пошта вчителя szrszr74@gmail.com
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1BdwYQZvcd_eN_xurbfK9_jNA6oPDPshC/edit?usp=share_link&ouid=118227124209889839040&rtpof=true&sd=true9Б(2024)-fekkquc
01.12
1 Завантажити файл https://drive.google.com/file/d/11y4vYrSFlx8wBRZelRS4qJ8H6-4o1SY_/view
2 Відкрити конспекти
- https://miyklas.com.ua/p/informatica/9-klas/opratciuvannia-tablichnikh-danikh-361901/obchislennia-pidsumkiv-umovne-formatuvannia-342487/re-33f31f90-a22d-44f9-9265-9f61a4d5fff0
- https://miyklas.com.ua/p/informatica/9-klas/opratciuvannia-tablichnikh-danikh-361901/logichni-matematichni-ta-statistichni-funktciyi-336710/re-ec0ef172-3e17-4eee-88de-52bb4491f8bb
4 Опрацювати урок 16 в Іт книга
5 Здати файл з вправами до завдання
29.09.2022
1) Закінчити виконання практичної роботи https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/12454
2) Біоритми
https://youtu.be/vEknDRyldp4
Друге завдання можна зробити в тому ж файлі з першої роботи
Файл з вправами прикріпити до завданняЗа надіслані фото оцінка буде знижена
3)https://dystosvita.org.ua/mod/assign/view.php?id=541 Крім третього завдання
21.09.2022
8В
Біоритми
Закінчити завдання хто зробив 1і 2
Бульбашкова діаграма - завдання для гарного настрою!
http://oksanakovalenko.blogspot.com/2017/05/blog-post_18.html
http://oksanakovalenko.blogspot.com/2017/05/blog-post_18.html
Лінія тренду
СПР
З книжок Морзе Коршунова(На КР)
19.09.2022
1) Відкрити програму Ексель та виконати вправу за відеоінструкцією https://youtu.be/H3dCUygSI2E
Для тих, хто забув навушники, відеоінструкція до7хв50с https://youtu.be/cfKWfRHFGE0
2) Створити новий аркуш та виконати наступну вправу у ньому
3) Виконати практичну роботу за посиланням https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/11132
Увага!!! Місце зберігання завантаженого файлу-заготовки для виконання практичної роботи
D:\LAG\9A\ У разі відсутності таких папок на диску D потрібно їх створити.
Для виконання деяких завдань з практичної роботи можна скористатися відеоінструкцією https://youtu.be/Jr-V5FzaCgk
4) Два файли з вправами здати в класрум до завдання за 19.09
Дякую за старання!!!
=====================
Код для 9Б класу n75fbwv
15.09.2022
Побудова діаграм
12.09.2022
Завантажити файл для практичної роботи
Відеоуроки Інформатика 9 клас
Довідник по Пайтон + модуль tkinter
Консольний Пайтон і офіс
08.10.2021
S=input().split()
a=[int(k) for k in S]
Eolymp 7830,7831,7832 928 7849 917
24.09.2021 для 5А
23.09.2021 для 5В
Опрацювати 3 та 4 уроки в ІТкнига по тематичному курсу Пайтон
з вправами у repl.it, посилання на який здати в класрум до відповідного завдання
Домашнє завданняОпрацювати 5 і 6 уроки з вправами у repl.it, посилання на який здати в класрум до відповідного завданняпо тематичному курсу Пайтон
16-17.09.2021
Опрацювати 3 та 4 уроки в ІТкнига по тематичному курсу Пайтон
з вправами у repl.it, посилання на який здати в класрум до відповідного завдання
Домашнє завдання
Опрацювати 5 і 6 уроки з вправами у repl.it, посилання на який здати в класрум до відповідного завдання
по тематичному курсу Пайтон
1) Всім приєднатися до Класруму 5А друга група https://classroom.google.com/c/MzkxNDI1NzIzMjg2?cjc=cdyyfah
2)Повторити основні команди по ПайтонКорисні посилання для повторення основних команд у Python.Модуль ткінтер для повторення для майбутніх уроків)http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2016/tkinter/index.html#import
Практична самостійна робота0) Зареєструватися на repl.it за допомогою GакаунтаСтворити repl з назвою 17/09/2013 PracticWorkПрзівищена мові PythonВідеоінструкція https://youtu.be/vKWPMvRRh2YТут текстова Текстова 1) Скласти програму яка виводить Формат підписування робочого зошита з предмету Математика. Вхідні дані, що вводяться з клавітури Школа, Клас Прізвище ім’я в родовому відмінку.2) Скласти програму розв’язку КВАДРАТНОГО рівняння, користуючись відеоінструкцією розв’язку лінійного рівняння у завданні https://www.youtube.com/watch?v=48h6t5JV0Rk Пайтонівський файл з коментарями до кожного рядка коду прикріпити до цього завдання в класрумі3) Вправа 1-3 за посиланням https://youtu.be/rZxzBqi9NjE У вправі 1 використовувати draw.io замість paint Про неї можна почитати тут http://smartandyoung.com.ua/krashhi-programi-dlja-stvorennja-blok-shem4) Використовуючи модуль часу та модуль випадкових чисел написати програму вгадай число, в якій генерується випадкове число, користувач його намагається вгадати вводячи з клавіатури свої варіанти. У випадку неспівпадіння виводиться на екран повідомлення Задумане число менше(більше) Рахується кількість спроб та час відгадування який потрібно вивести.5) Реалізувати мовою Python тренажер таблички множенняОсь скрипт в Скретчу середовищі repl.it за посиланням
P/S/На 8 балів написати програму суми,добутку, різниці частки, порівняння двох чисел введених з клавіатури та вивід цих чисел 20 раз за допомогою двох видів циклів.Підказка https://youtu.be/W5JTlLK3E6s
Модуль ткінтер для повторення для майбутніх уроків)
http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2016/tkinter/index.html#import
Практична самостійна робота
0) Зареєструватися на repl.it за допомогою Gакаунта
Створити repl з назвою 17/09/2013 PracticWorkПрзівище
на мові Python
Відеоінструкція https://youtu.be/vKWPMvRRh2Y
Тут текстова Текстова
1) Скласти програму яка виводить Формат підписування робочого зошита з предмету Математика. Вхідні дані, що вводяться з клавітури Школа, Клас Прізвище ім’я в родовому відмінку.
2) Скласти програму розв’язку КВАДРАТНОГО рівняння, користуючись відеоінструкцією розв’язку лінійного рівняння у завданні https://www.youtube.com/watch?v=48h6t5JV0Rk Пайтонівський файл з коментарями до кожного рядка коду прикріпити до цього завдання в класрумі
3) Вправа 1-3 за посиланням https://youtu.be/rZxzBqi9NjE У вправі 1 використовувати draw.io замість paint Про неї можна почитати тут http://smartandyoung.com.ua/krashhi-programi-dlja-stvorennja-blok-shem
4) Використовуючи модуль часу та модуль випадкових чисел написати програму вгадай число, в якій генерується випадкове число, користувач його намагається вгадати вводячи з клавіатури свої варіанти. У випадку неспівпадіння виводиться на екран повідомлення Задумане число менше(більше) Рахується кількість спроб та час відгадування який потрібно вивести.
5) Реалізувати мовою Python тренажер таблички множення
5) Запросити вчителя до своєї роботи Через кнопку інвайт+ справа зверху, ввівши пошту вчителя szrszr74@gmail.com 6) Здати ПОСИЛАННЯ на свій Repl.it в Класрум до завдання Самостійна практична робота
Для тих, Хто дочитав до кінця, Можна скористатися підказкамиВідкрити Інформатика 5 клас Ст.137-138 Замінити лінійне рівняння на квадратнеСт.147-149 Пункт 4 ст. 147 використати для тренажеру таблички множення, ділення , віднімання додавання в межах 100 Користувач вводить кількість прикладівПайтон задає їх випадковим чином і рахує оцінку та час розв’язкуДалі 148 ... По книжці
ДЗЗакінчити класну практичну роботу хто не встиг.Реалізувати мовою Python гру з ПК на ЧувачіОзнайомитися з розділомМодулі в Pythonта презентацією
.09.09.2021
Відкрити Інформатика 5 клас
Ст.137-138 Замінити лінійне рівняння на квадратне
Ст.147-149 Пункт 4 ст. 147 використати для тренажеру таблички множення, ділення , віднімання додавання в межах 100 Користувач вводить кількість прикладів
Пайтон задає їх випадковим чином і рахує оцінку та час розв’язку
Далі 148 ... По книжці
ДЗ
Закінчити класну практичну роботу хто не встиг.
Реалізувати мовою Python гру з ПК на Чувачі
Ознайомитися з розділом
Модулі в Python
та презентацією
.
09.09.2021
Зареєструватися на курсі натискаючи червону кнопку Google
Опрацювати перші три модулі курсу
Скріншот прогресу курсу надіслати на пошту
szrszr74@gmail.com з темою прізвище клас
03.09.2021
Іт книгаРозділ Безкоштовно 9 клас 1,2 уроки
Практична роботаЗареєструватися на курсі та опрацювати
Скріншот прогресу курсу надіслати на пошту
szrszr74@gmail.com з темою прізвище клас
24.05.2021
Контрольна Практична робота
Відкрити конспект 29-30 уроку на сторінці Практичної роботиЗавантажити закодоване повідомлення можна тут https://drive.google.com/file/d/1ZFAjw9WwgLH2kLCsEozTLTXwDBK51yLl/view?usp=sharing
Повідомити вчителю розкодоване повідомлення
17.05.2021
Опрацювати 29-30, урок з вправами які надіслати у розділ здача завдань до 29-30 уроку.Заготовка до 29 уроку
12.05.2021
Для виконання ДЗ по 31 уроку
Робота зі спискамиhttps://youtu.be/OUI96GVg4KM
Друк додатніх елементів списку
https://youtu.be/W6_-Qzq60Ag
Опрацювати 32 урок
05.05.2021
CК до уроку 28
10.03.2021
Конспект до 22 23 уроку It -knyga
https://drive.google.com/file/d/1fwQaT7no8eTWjNE5Wy_vdVvkemcBnP9Y/view?usp=sharingВивчені функції перетворення типів даних
- int() — перетворює рядок або число з рухомою крапкою в ціле число;
- float() — перетворює аргумент у число з рухомою крапкою;
- str() — перетворює аргумент у рядок.
4.3. Перетворення даних типу string у список: функції list() та split()
DAYS = list(range(1,8)) # DAYS = [1, 2, 3, 4, 5, 6, 7] SYMBOLS = list("Hello") # ITEMS = ['H', 'e', 'l', 'l', 'o']
5. Функція str.split(). Розбиття рядка за символом-розділювачем
https://www.bestprog.net/uk/2020/01/11/python-functions-for-breaking-strings-into-parts-and-forming-new-strings-using-tuples-and-lists-ua/#q04Для тих хто хоче знати більше
Всі Методи роботи зі списками
https://www.bestprog.net/uk/2019/05/30/python-methods-for-working-with-lists-examples-ua/Весь Довідник бібліотеки tkinter мови Python
http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2016/tkinter/index.html#import01.03.2021
Поняття списку(масиву)
Опрацювати 20 21 уроки в ІТ книга
Виконані вправи прикріпити в ІТ книга до відповідних уроків.
22.02.2021
Цикл FOR
Додатковий Теоретичний+Тестовий матеріал до теми уроку
https://drive.google.com/file/d/1ikNIrfKPAh0D_WZEv2-rZ_niXPo2C1tO/view?usp=sharing
2) Вправа Відсортувати по другому і третьому стовпцях
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Op1Nnu5arUaCBWYULxTLeqhNwSZB2w_0HEGKaoAk9qE/copy
Результати роботи ПОКАЗАТИ вчителю
1 ) Опрацювати урок з вправами
Стискання та архівування даних
Якщо урок не відкривається,
Опрацювати його конспект
за наступним посиланням Виконати ДВІ вправи та показати вчителю
2) Опрацювати мініконспект та пройти тест Результат показати вчителю
https://sites.google.com/site/8klasinformatikayasenchuk/materiali-do-urokiv/8-klas/urok-8
Тематична робота №1
Якщо урок не відкривається,
Виконати практичне завдання
Практична робота
1) Вправа
https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=5382
2) Зархівувати та розархівувати дані за наступним посиланням
Файли для архівування
База архівів
3) Виконати завдання
https://sites.google.com/site/8klasinformatikayasenchuk/materiali-do-urokiv/8-klas/urok-9
Результат роботи показати вчителю.
================
Опрацювати презентацію та конспект уроку
http://inf7pl.blogspot.com/p/20.html
Виконати завдання
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/11240
https://drive.google.com/file/d/0B4KtnHG6owYsY2x3dG0yRGlkTGs/view
09,14 вересня
Результати роботи одним листом надіслати вчителю в темі листа вказати Прізвище клас
1) Опрацювати
Урок 2. Авторське право. Інформаційні технології в освіті
Урок 3. Безпека в Інтернеті
2) Опрацювати презентацію
https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CE5F70FABF6FFFD6!362&ithint=file%2cpptx&authkey=!AH81rPVYIs0DVes
3) Виконати вправи
https://learningapps.org/index.php?page=1&s=&category=10
ДЗ
https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=5385
Презентація
Про безпеку в інтернеті
Що таке віруси і антивіруси
02 вересня
Інформаційні системи та технології
15.02.2021
Цикл while 2,3
https://drive.google.com/file/d/15jmsbWK2iG2zcq5RzpQ1XYQSOw9KtDx4/view?usp=sharing
08.02.2021
Цикл while
Конспект уроку
Теоретичний+тестовий матеріал
01.02.2021
Тема уроку - elif у команді if
Конспект уроку
У Пайтоні 3 версії оператор присвоєння працює так само як виведення кількох об’єктів однією командою наприклад:
a=0
b=1
print("a","b")
print(a,b)
a,b= b,a
print (a,b)
Задачі на Eolymp
25.01.2021
https://sites.google.com/view/python-shik/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0?authuser=0
https://www.freecodecamp.org/learn
a, b = map(int, input().split())
Задачі на e-olymp
snakify
14.12.2020
Всі виконані вправи прикріпити до 19 уроку
1) https://youtu.be/YeK7_ekenJ8
2) https://youtu.be/SRIDM63HZ9M
Проміжні підсумки (Робота в класі)
3) https://sites.google.com/site/8klasinformatikayasenchuk/materiali-do-urokiv/8-klas/urok-59
4) https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/12455
5) Практична
https://sites.google.com/site/ngginform/11-klas/sortuvanna-j-filtracia-danih-u-tablicahДомашнє завданняЗакінчити вправи хто не встиг, прикріпити до 19 уроку
2) https://youtu.be/SRIDM63HZ9M
Проміжні підсумки (Робота в класі)
3) https://sites.google.com/site/8klasinformatikayasenchuk/materiali-do-urokiv/8-klas/urok-59
4) https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/12455
5) Практична
https://sites.google.com/site/ngginform/11-klas/sortuvanna-j-filtracia-danih-u-tablicah
Домашнє завдання
Закінчити вправи хто не встиг, прикріпити до 19 уроку
07.12.2020
Всі виконані вправи прикріпити до 18 уроку
Фільтрація даних
1) 18,19 уроки Іт книгазакінчити вправи хто не встиг, прикріпити до 18 уроку
30.11.2020
Всі виконані вправи прикріпити до 17 уроку
1) 17 урок Сортування2) Вправа Відсортувати по другому і третьому стовпцях
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Op1Nnu5arUaCBWYULxTLeqhNwSZB2w_0HEGKaoAk9qE/copy
3) Внизу під відео є заготовки https://youtu.be/nsc_akPhbRI
4) Розділ ДЗ за посиланням https://sites.google.com/site/8klasinformatikayasenchuk/materiali-do-urokiv/8-klas/urok-58
Домашнє завдання
закінчити вправи хто не встиг, прикріпити до 17 уроку
23.11.2020
Всі виконані вправи прикріпити до 16 уроку1) Урок 16 Умовне форматуванняВиконати Класну роботу (пункт 2) за посиланнямТЕСТИ Домашнє завдання закінчити вправи хто не встиг========================================================================
ТЕСТИ
Домашнє завдання
закінчити вправи хто не встиг
========================================================================
30.11.2020
Всі виконані вправи показати вчителю
3) Цікаві діаграмиЗведені таблиці експорт імпортhttps://disted.edu.vn.ua/courses/learn/12467Водомір Діаграмиhttps://www.youtube.com/watch?v=Mk20fT861ewhttps://youtu.be/byFHoHDVvvQ
Списки Пайтонhttps://www.youtube.com/watch?v=btT9nUlAR8AІнформатика 8 клас Казанцева спискиhttps://snakify.org/en/lessons/lists/
Домащнє завдання закінчити вправи хто не встиг
3) Цікаві діаграми
Зведені таблиці експорт імпорт
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/12467
Водомір Діаграми
https://www.youtube.com/watch?v=Mk20fT861ew
https://youtu.be/byFHoHDVvvQ
Списки Пайтон
https://www.youtube.com/watch?v=btT9nUlAR8A
Інформатика 8 клас Казанцева списки
https://snakify.org/en/lessons/lists/
Домащнє завдання
закінчити вправи хто не встиг
16-17.11.2020
Презентація Логічні функції Умовне форматування
Урок 15 Функція If
=============================================================================
Урок 16 Умовне форматування
Взяти навушники
09.11.2020
Практична види посилань вбудовані функції
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/12440
=========================================
Практична робота If Умовне форматування
=======================================
https://drive.google.com/file/d/0B8ivWKtkUlvfUi1nU1V0cDRyS0U/view
КР
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/8715
14 урок Іт книга Вбудовані функції
12.10.2020
Створення діаграм та їх аналіз
1) Опрацювати урок 11 за посиланням
2) Виконати практичну роботу за посиланням
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/100503) Опрацювати урок 12 з виконаними вправами за посиланням
4) Виконати практичну роботу за посиланням
====================================================================
Побудова діаграм в Calc та Ексель
Логіни і паролі відправлено кожному на пошту
05.10.2020
Опрацювати презентацію
https://drive.google.com/file/d/0B4KtnHG6owYsSlltY3AzRnBnYms/view
Джерело http://inf7pl.blogspot.com/p/20.html
1) Виконати завдання
Джерело http://inf7pl.blogspot.com/p/20.html
1) Виконати завдання
2) Презентація
3) Завдання
28,30 вересня для 5А,5В класу
1) Приєднатися до класу в Google Classroom (Код запитати у вчителя)
хто не отримав листа з логіном і паролем
2) Опрацювати відео
та 4,5 уроки в IT книга
Вправи з 4 уроку показати вчителю
Логіни і паролі відправлено кожному на пошту
3) Виконати завдання
https://sites.google.com/site/8klasinformatikayasenchuk/materiali-do-urokiv/8-klas/urok-9
Результат роботи показати вчителю.
https://sites.google.com/site/8klasinformatikayasenchuk/materiali-do-urokiv/8-klas/urok-9
Результат роботи показати вчителю.
28 вересня для 5Б класу
Опрацювати відео
Відкрити Google Clasroom
Зробити та здати невиконані завдання
16,21 вересня
Результати роботи ПОКАЗАТИ вчителю
1 ) Опрацювати урок з вправами
Стискання та архівування даних
Якщо урок не відкривається,
Опрацювати його конспект
за наступним посиланням Виконати ДВІ вправи та показати вчителю
2) Опрацювати мініконспект та пройти тест Результат показати вчителю
https://sites.google.com/site/8klasinformatikayasenchuk/materiali-do-urokiv/8-klas/urok-8
Тематична робота №1
Якщо урок не відкривається,
Виконати практичне завдання
Практична робота
1) Вправа
https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=5382
2) Зархівувати та розархівувати дані за наступним посиланням
Файли для архівування
База архівів
3) Виконати завдання
https://sites.google.com/site/8klasinformatikayasenchuk/materiali-do-urokiv/8-klas/urok-9
Результат роботи показати вчителю.
================
Опрацювати презентацію та конспект уроку
http://inf7pl.blogspot.com/p/20.html
Виконати завдання
Презентація
Завдання
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/11240
https://drive.google.com/file/d/0B4KtnHG6owYsY2x3dG0yRGlkTGs/view
09,14 вересня
Результати роботи одним листом надіслати вчителю в темі листа вказати Прізвище клас
1) Опрацювати
Урок 2. Авторське право. Інформаційні технології в освіті
Урок 3. Безпека в Інтернеті
2) Опрацювати презентацію
https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CE5F70FABF6FFFD6!362&ithint=file%2cpptx&authkey=!AH81rPVYIs0DVes
3) Виконати вправи
https://learningapps.org/index.php?page=1&s=&category=10
ДЗ
https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=5385
Презентація
Про безпеку в інтернеті
Що таке віруси і антивіруси
02 вересня
Інформаційні системи та технології
Інформаційні системи - це системи, в яких відбуваються інформаційні процеси
Опрацювати і результат показати вчителю
Опрацювати
Урок 1. Інформаційні системи й технології
Практичні вправи
1 https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=5378
2 https://dystosvita.gnomio.com/mod/assign/view.php?id=5423
3 https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=5381
4 Опрацювати 11 12 слайд
https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=5379
Запустити командний рядок
взнати адресу ПК
Виконати вправу за вищенаведеним посиланням
5 Опрацювати 6 слайд та інші Виконати вправу
https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=5380
6 Встановлення Windows 7
https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=5398
7 Зареєструватися та пройти тест по ОС
https://dystosvita.gnomio.com/mod/quiz/attempt.php?attempt=90550&cmid=5424
ДЗ
Презентація чи розповідь про ОС історія, види, порівняння.
Опрацювати
Урок 1. Інформаційні системи й технології
Практичні вправи
1 https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=5378
2 https://dystosvita.gnomio.com/mod/assign/view.php?id=5423
3 https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=5381
4 Опрацювати 11 12 слайд
https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=5379
Запустити командний рядок
взнати адресу ПК
Виконати вправу за вищенаведеним посиланням
5 Опрацювати 6 слайд та інші Виконати вправу
https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=5380
6 Встановлення Windows 7
https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=5398
7 Зареєструватися та пройти тест по ОС
https://dystosvita.gnomio.com/mod/quiz/attempt.php?attempt=90550&cmid=5424
ДЗ
Презентація чи розповідь про ОС історія, види, порівняння.
Зареєструватися на курс за допомогою Google акакунта (Має бути Ваше прізвище) https://www.sololearn.com/learning/1157
та опрацювати всі модулі.